تور دبی ارزان: نمایشگاه اکسپو دبی کی آغاز می گردد؟

به گزارش مجله مستانه، نمایشگاه اکسپو دبی کی آغاز می گردد و چه چیز این رویداد تا این میزان در دنیا مهم و عظیم نموده است؟ اگر نام اکسپو (EXPO) را بارها شنیده اما از جزییات آن اطلاع ندارید تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

تور دبی ارزان: نمایشگاه اکسپو دبی کی آغاز می گردد؟

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

بسیاری برگزاری مسابقات ورزشی المپیک یا جام جهانی فوتبال را عظیمترین رویدادهای جهان می دانند. اما ضروری است بدانید که نمایشگاه اکسپو هم جز مهمترین همایش ها در جهان به تعداد رفته که هر چهار سال یک بار برگزار و مهمترین اختراعات و ایده های خلاقانه را در معرض نمایش جهانیان قرار می دهد. نمایشگاه اکسپو دبی کی آغاز می گردد؟ در ادامه می خوانیم.

نمایشگاه اکسپو دبی کی آغاز می گردد؟

اکسپو رویدادی عظیم است که هر 4 سال یکبار به میزبانی یکی از کشورهای داوطلب که پیروز شده اند کاندیداتوری میزبانی نمایشگاه را بدست آورند برگزار می گردد. تا پیش از شیوع کرونا قرار بر این بود که اکسپو در سال 2020 و با میزبانی دبی برگزار گردد اما کرونا برگزاری نمایشگاه را یک سال به تعویق انداخت.

بدین ترتیب نمایشگاه اکسپو در سال 2022-2021 و در دبی برگزار می گردد. این نمایشگاه دوره 6 ماهه داشته و محلی برای شکوفایی خلاقیت و معرفی ایده های نو می باشد.

تاریخ آغاز نمایشگاه 1 اکتبر 2021 و انتها آن 31 مارچ 2022 است. این تاریخ در شمسی معادل 9 مهر 1400 تا فروردین ماه 1401 می باشد.

بدبن ترتیب افراد 6 ماه فرصت دارند تا از نمایشگاه بازدید و از به روزترین فناوری ها تماشا نمایند. بعلاوه برگزاری نمایشگاه در دبی این فرصت را می دهد تا بازدیدنمایندگان از تفریحات و جاذبه های هم لذت ببرند.

در نمایشگاه اکسپو چه عناوینی در معرض نمایش گذاشته می گردد؟

پس از پاسخ دادن به این سؤال که نمایشگاه اکسپو دبی کی آغاز می گردد؟ حال وقت آن است که بدانیم چه چیز این رویداد را تا این مقدار مهم می نماید؟

نمایشگاه اکسپو در هر دوره با موضوع یا تمی خاص برگزار شده و در آن عظیمترین دستاوردهای ملل مختلف به جهان معرفی می گردد. به اسم مثال در سال های اولیه برگزاری اکسپو دستاوردهای مهمی مانند اختراع دستگاه چاپ و تلویزیون به جهان معرفی شدند.

موضوع یا تم اصلی در فرصت، تحرک و پایداری است که با شعار پیوند فکر ها و خلق آینده به اجرا در می آید.

اهداف فرهنگی و اجتماعی در قالب نمایش دستاوردهای نوین، آشنایی بازدید نمایندگان با اقوام و قبایل و نژادهای هر کشور و … و اهداف مالی و تجاری در قالب نمایش دستاوردهای نو در حوزه علم و آینده و بهره برداری از صنایع خلاق، آشنایی بازدید نمایندگان با دستاوردهای نو هر کشور و … از اهداف اکسپو دبی هستند.

کدام کشورها در نمایشگاه اکسپو شرکت می نمایند؟

در مجموع حدود 35 کشور از 5 قاره جهان برای حضور در نمایشگاه آمادگی خود را اعلام نموده اند. پاویون های کشورهای شرکت نماینده به گونه ای طراحی شده اند که سنت ها و معماری اصیل هر مقصد را نمایش می دهند.

اسامی کشورهای شرکت نماینده ژاپن، چین، عربستان صعودی، عمان، تایلند، جمهوری کره، امارات متحده عربی، آذربایجان، ایران، تایلند، موناکو، نروژ، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، بلاروس، انگلیس،

اکراین، ایتالیا، فنلاند، لهستان، بلژیک، روسیه، فرانسه، جمهوری چک، آلمان، هلند، اسپانیا، سوئد، مونته نگرو، هملند، برزیل، آمریکا و مراکش را شامل می گردد.

تمام کشورهای شرکت نماینده این فرصت استثنایی را در اختیار دارند تا برند خود را با بازار جهانی معرفی نموده و حتی قراردادهای کاری سودمند را به امضا رسانند. بخش های تجاری در پاویون ها فعال بوده و بدین ترتیب امکان مبادرات تجاری هم برای برندها فراهم می گردد.

همانطور که مشاهده شده ایران هم کشورهای شرکت نماینده در اکسپو دبی بوده و این فرصتی عالی برای معرفی ایده های خلاقانه ایرانیان به جهان می باشد.

دبی، میزبان نمایشگاه اکسپو 2021

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد دبی در سال 2021 میزبانی این رویداد عظیم را بر عهده گرفته است.

از آنجایی که برگزاری نمایشگاه اکسپو با جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس دبی همزمان شده این کشور تمام کوشش خود را برای برگزاری هر چه باشکوه تر نمایشگاه به کار گرفته و دولت امارات از این فرصت برای معرفی دبی به جهانیان و جذب جهانگرد استفاده نموده است.

با برگزاری اکسپو 2021 در دبی این اولین بار است که میزبانی نمایشگاه با یک کشور خاورمیانه ای واگذار شده و می توان آن را فرصتی استثنایی برای معرفی فرهنگ، استعداد، فناوری و البته دستاوردهای کشورهای منطقه به جهانیان دانست.

محل برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی

Centre Exhibition محل اصلی برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی در سال 2021 می باشد. در مجموع فضایی در حدود 4.38 کیلومتر مربع به نمایشگاه اکسپو اختصاص داده شده است. فضای اختصاصی غرفه ها، فضاهای مخصوص اقامت کارکنان، مسیرهای رفت و آمد و یک پارک عمومی به همراه سالن ها غذاخوری و … در محدوده نمایشگاه برنامه ریزی شده اند.

مقدار غرفه ها هم به گونه ای طراحی شده که هر کشور فضای کافی برای طراحی پاویون خود را در اختیار دارد.

Centre Exhibition کمی آن طرف تر از پالم جمیرا و در نزدیکی فرودگاه بین المللی آل مکتوم برگزار می گردد. هر چند که محل برگزاری نمایشگاه با مرکز شهر فاصله دارد اما تمام امکانات رفاهی در زمینه حمل و نقل عمومی برای شرکت نمایندگان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید …

اطلاعات کامل نمایشگاه اکسپو دبی 2021

معرفی هتل 5 ستاره کمپنیسکی امارات مال دبی

نمایشگاه اکسپو 2021 دبی

قوانین سفر به دبی در دوره کرونا

معرفی هتل 4 ستاره رادیسون بلو کریک ساید دبی

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1680

به "تور دبی ارزان: نمایشگاه اکسپو دبی کی آغاز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: نمایشگاه اکسپو دبی کی آغاز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید